We kunnen er niet omheen, het Coronavirus treft ons allemaal.

We kunnen er niet omheen, het Coronavirus treft ons allemaal.
Bij Monaco doen we er alles aan om jullie in deze periode zo goed mogelijk te ondersteunen.
Om dit te realiseren hebben wij de nodige maatregelen getroffen die de beschikbaarheid van onze software, als ook de inzetbaarheid van onze medewerkers zo veel mogelijk kunnen waarborgen.

Monaco blijft 100% beschikbaar.

Continuïteit:
Voor zowel ons interne ICT-team als ons datacenter zijn er aanvullende maatregelen getroffen en zijn er continuïteitsplannen gemaakt.

Fysieke bijeenkomsten worden zo veel mogelijk vervangen door online afspraken.
Afspraken verplaatsen we alleen als dat echt niet anders kan en in overleg met jullie. Dit betekent ook dat onze implementaties en optimalisaties door Monaco-consultants door kunnen gaan.

De Servicedesk blijft bereikbaar.
Medewerkers kunnen volledig vanuit huis werken en kunnen dezelfde ondersteuning bieden zoals jullie van ons gewend zijn.

Ondersteuning:
De huidige maatregelen leiden bij onze klanten tot een wisselende capaciteitsbehoefte, het invoeren van een extra afdeling of het toevoegen van dienstcodes. Dit vraagt extra inspanningen van jullie planners of applicatiebeheerders. Laat ons weten als jullie ondersteuning nodig hebben.
Wij willen jullie graag helpen in deze hectische tijd.

Mocht je vragen hebben neem dan contact op met de betrokken consultant of accountmanager of bel ons op telefoonnummer: 076 7200200

We wensen iedereen veel sterkte en gezondheid toe in deze lastige periode.

Comments are closed.