Samenwerking met Easy Secure

Hoe efficiënt is de planning van jouw bedrijf gecombineerd met toegangscontrole en tijdregistratie?

Vanaf heden we een koppeling beschikbaar met Easy Secure, de specialist op het gebied van toegangscontrole, tijdregistratie, aanwezigheidsregistratie, projectregistratie en bezoekersregistratie.

Met deze nieuwe en toekomstbestendige EasySecure koppeling bieden wij organisaties een naadloze integratie, volledige controle en veiligheid.

Door deze mogelijkheid van integratie met de EasySecure Cloud software bieden wij naast het MONACO planning pakket één pakket voor toegangscontrole, tijdregistratie en aanwezigheidsregistratie op één of meerdere locaties.

De software is rol gebaseerd, schaalbaar en zeer eenvoudig in het gebruik. Het management kan bijvoorbeeld de toegang en aanwezigheid van alle locaties bekijken en de facilitaire afdeling kan desgewenst alleen de eigen locatie beheren.

Met enkele klikken voeg je een nieuwe medewerker of leverancier toe in het systeem en kan men door het plaatsen van de kaart, tag, vinger, gezicht of mobiele telefoon gebruik maken van de toegangscontrole én de werktijden registreren. Je hebt te allen tijde inzicht op de aanwezigheid en toegangscontrole.

Wij geloven net als EasySecure in eenvoudige registratie en het werken met enkel bekende A Hardware merken.

Pas dus eenvoudig de onderstaande functionaliteiten toe aan jullie MONACO planning software toe:

  • Toegangscontrole & beheer
  • Tijdregistratie
  • Aanwezigheidheidsregistratie
  • Bezoekersregistratie

Interesse?

Wil je weten wat deze toekomstige koppeling met Easy Secure voor jouw organisatie kan opleveren? Neem contact op met je Accountmanager of via verkoop@monacoplanning.nl.

Tags: geen zoekwoorden