MONACO DIENSTEN

Experts in planning.

Een echte totaaloplossing bestaat uit meer dan alleen een systeem. Naast MONACO software bieden wij u een breed scala aan diensten. Deze helpen u bij het optimaal toepassen van de software in uw dagelijkse praktijk. Een greep uit de services die wij u bieden

MONACO ACADEMY.

Binnen de MONACO Academy maken onze ervaren docenten u wegwijs in onze software. Ze helpen u om MONACO optimaal aan te laten sluiten bij de wensen van de organisatie, de planners en de medewerkers, om te komen tot een integratie van deze drie-eenheid.

CONSULTANCY.

In een MONACO project staat u er nooit alleen voor. Onze consultants ondersteunen u in elk deel van een traject. Met adviezen en daadwerkelijke ondersteuning zorgen we voor een geslaagd en goed project.

SERVICEDESK.

Uiteraard staat ons team na de implementatie ook voor u klaar. Tijdens het gebruik is onze Servicedesk altijd beschikbaar om uw vragen te beantwoorden en een helpende hand te bieden indien u er even net niet helemaal uitkomt. Onze Servicedesk is gekoppeld aan de afdeling Techniek voor directe Technische ondersteuning en aan het Projectteam zodat u desgewenst snel in contact kunt worden gebracht met één van onze specialisten.

DETACHERING.

Heeft u (tijdelijk) behoefte aan extra ondersteuning bij het gebruik van MONACO, voor de applicatiebeheerder, manager of planner? Ook dat kan door ons verzorg worden. Een ervaren medewerker, bekend met alle facetten van planning, is direct inzetbaar bij u op locatie of als 2e lijn support vanuit ons kantoor in Breda

Projecten soepel en goed laten verlopen, is een uitdaging op zich. Alles moet kloppen. We kunnen MONACO inrichten precies zoals de klant wenst, werkt en zoals de procedures zijn. Dat maakt het verschil, daardoor zijn onze projecten succesvol.
Petra van Veen
Manager Projecten
The best way to find yourself is to lose yourself in the service of others. De aandacht en de passie waarmee wij onze service leveren is uniek en geroemd. En dat is precies wat wij nastreven.
Iris Barning
Manager Servicedesk